הוספת כתובות רשתות חברתיות לחתימה שלכם

מה תמצאו במאמר הזה?

מעוניינים להוסיף קישור של דף העסק ברשת החברתית בה אתם חברים או דף פרטי בפייסבוק, אינסטגרם או כל רשת אחרת?

יש לגשת אל הלשונית 'רשתות חברתיות' ולרשום את כתובת דף הפרופיל שלכם ברשת זו או אחרת (יש לכם אפשרות לרשום מספר כתובות). כתובת זו תופיע לכם בצורת אייקון אותה רשת חברתית בחתימה שלכם ובעת הקלקה עליה עם העכבר, המקליק יועבר לדף הפרופיל שלכם

השלב הסופי יהיה הדבקת החתימה המלאה הכוללת את אייקון הרשתות החברתיות בג'ימייל שלכם.

זהו. בהצלחה 🙂

אולי המאמרים האלו יעניינו אותך:

יאאלה רוצים ליצור חתימה?

מאמרים אחרונים

שיווק באמצעות חתימה במייל

לכל איש יש את החתימה הייחודית שלו וזו עליה הוא החליט ולכל עסק יש את הלוגו והסלוגן אשר מהווים כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק. במאמר זה נסביר מהי המשמעות של החתימה, מדוע היא כה חשובה לבעלי החברה ומנהליה וכיצד ניתן לשווק את העסק באמצעות חתימה במייל.

איך ליצור חתימה באמצעות שירות Hatima

אתר חתימה הוקם על מנת לאפשר לכם יצירת חתימה אישית או עסקית במהירות, בקלות ובאופן מקוון ישירות למייל. השירות מיועד לאנשים פרטיים אשר מעוניינים בחתימה ייחודית אשר תצורף לכל תכתובת מייל וכן לאנשי הסקטור העסקי אשר מעוניינים בחתימה אטרקטיבית וממתגת אשר תשרת אותם להיכרות ראשונית עם הלקוח, מיתוג החברה וככרטיס ביקור אישי.

מדריך – הוספת חתימה למייל באאוטלוק (Outlook)

מיקרוסופט אאוטלוק או בשם המקוצר שלו אאוטלוק Outlook הוא תוכנת ניהול מידע אישי של חברת מיקרוסופט. במאמר זה נתמקד בתוכנת הדואר ובאחת הפונקציות החשובות והשימושיות בה: החתימה ויצירתה.

הוספת כתובות רשתות חברתיות לחתימה שלכם

יש לגשת אל הלשונית 'רשתות חברתיות' ולרשום את כתובת דף הפרופיל שלכם ברשת זו או אחרת (יש לכם אפשרות לרשום מספר כתובות). כתובת זו תופיע לכם בצורת אייקון אותה רשת חברתית בחתימה שלכם ובעת הקלקה עליה עם העכבר, המקליק יועבר לדף הפרופיל שלכם

מדריך – הוספת חתימה למייל ב-Gmail

במדריך זה נתמקד בכל הקשור אל הוספת חתימה לג'ימייל, הוספה של קישור לחתימה שלכם, הוספת כתובות רשתות חברתיות לחתימה שלכם, הוספת תמונה לחתימה והצגת חתימתכם בכל ההודעות הנשלחות.

מהי חתימה למייל ולמה צריך אותה?

אפשר להגיד שחתימה למייל היא כמו לוגו. כלי מיתוגי – וחשוב שהוא יראה מקצועי ונעים.
אחת המטרות של לוגו היא לחזק את המיתוג שלכם ובכך שהלקוחות שיראו אותו יזהו ישר שמדובר בכם.

טוענים כאן משהו, עוד רגע בבקשה :)