מדריך – הוספת חתימה למייל באאוטלוק (Outlook)

מרץ 24, 2020

מיקרוסופט אאוטלוק או בשם המקוצר שלו 'האאוטלוק' הוא תוכנת ניהול מידע אישי של חברת מיקרוסופט. תוכנה שימושית זאת מאפשרת למשתמשים בה אפשרות של ניהול יומן חכם, ניהול משימות, לוח שנה, פתקי תזכורות, ניהול משימות ודואר אלקטרוני.

במאמר זה נתמקד בתוכנת הדואר ובאחת הפונקציות החשובות והשימושיות בה: החתימה ויצירתה.

איך להוסיף חתימה ל Outlook

  1. יש לפתוח את תוכנת האאוטלוק וללחוץ על 'קובץ' בסרגל הכלים העליון והמרכזי. הצעד הבא יהיה לבחור ב – 'אפשרויות'

בתפריט הימני ללחוץ על המילה 'דואר' ולגולל את הדף עד הגעה לקטגוריית 'חיבור הודעות' ולבחור באפשרות של 'חתימות'.

בשלב זה יפתח לכם חלון 'חתימות ונייר מכתבים'. יש לעמוד על לשונית 'חתימת דואר אלקטרוני'.

בחלון 'בחר חתימה לעריכה' יש ללחוץ על המילה 'חדש'. בשלב זה יפתח לכם חלון 'חתימה חדשה' בו יהיה עליכם לרשום את השם בו אתם מעוניינים לחתימה החדשה שלכם. לאחר סיום הפעולה יש ללחוץ על כפתור 'אישור'.

לאחר סיום פעולה זאת יש להזין את תוכן החתימה שלכם בחלון 'חתימת דואר אלקטרוני'– > 'ערוך חתימה'. תוכן חתימה זה יופיע לכם בתחתית כל אי מייל אותו תשלחו.
הערה: לפירוט אודות הוספת חתימה דיגיטלית במייל במחשב MAC ניתן להקליק כאן

הוספת קישור לחתימה ב- OUTLOOK

השלב הקודם הסתיים בעריכת תוכן החתימה בחלון 'חתימת דואר אלקטרוני'. הוספת קישור לחתימה באאוטלוק תיעשה באמצעות סימון הטקסט בחתימה אליו אתם מעוניינים להוסיף את הקישור.

לאחר מכן יש ללחוץ על אייקון 'קישור' (ציור של כדור הארץ הקשור אל שרשרת בצד השמאלי של סרגל הכלים). ברגע הלחיצה יפתח לכם חלון 'עריכת היפר – קישור' בו יש להקליד את כתובת האתר שאתם רוצים שיופיע בקישור בשורת 'כתובת' ולהקליק על כפתור 'אישור'

כעת, כל מי שיקבל את הדואר האלקטרוני שלכם, יוכל להקליק על אותו הכיתוב שסימנתם, בכדי להיכנס לאתר העסק שלכם.

הוספת תמונה לחתימת ה- OUTLOOK שלכם

אם אתם מעוניינים להוסיף תמונה שלכם או לוגו של החברה בה אתם עובדים חשוב לשמור על הכלל הבא: התמונה חייבת להיות ברוחב של עד 320 פיקסלים.

הוספה של תמונה או לוגו לחתימה באאוטלוק תיעשה באמצעות לחיצה על אייקון 'הוספת תמונה' בסרגל הכלים של 'ערוך חתימה'. יש לבחור בתמונה אותה אתם מעוניינים לצרף לחתימה שלכם באאוטלוק ולהקליק על כפתור 'אישור'

הצגת חתימה בכל הודעות השרשור אותן אתם שולחים

ברירת המחדל של תוכנת הדואר ה- OUTLOOK היא שהחתימה מצורפת אך ורק למייל הראשון אותו אתם שולחים. אם אתם מעוניינים שהחתימה שלכם תצורף לכל מייל אותו אתם שולחים תצטרכו לסמן את החתימה שלכם ב- 'תשובות/העברות לנמענים' בחלון 'חתימות ונייר מכתבים', לשונית 'חתימת דואר אלקטרוני'.

בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם ...

איך יוצרים חתימה למייל

כדי ליצור חתימה למייל פשוט כנסו לעמוד יצירת חתימה למייל​, מלאו את הפרטים שלכם, העלו לוגו ותמונת פרופיל והעתיקו למייל. רוצים לשתף את החתימה עם שאר החברים לעבודה?

איך מטמיעים חתימה במייל

איך מטמיעים חתימה במייל

אחרי שיצרתם חתימה ממותגת למייל בדף יצירת חתימה למייל, כל מה שנשאר הוא להטמיע אותה במייל. העתיקו את החתימה ובחרו את תוכנת המייל שלכם מהרשימה כאן למטה ועקבו

איך להוסיף לינק לתמונה בחתימה דיגיטלית

הפעם אסביר לכם איך להוסיף קישור לתמונה בג׳ימייל – ככה תוכלו לקשר את הלוגו לאתר שלכם, או כל תמונה אחרת או טקסט לרשתות חברתיות.

מעוניינים ליצור חתימה מותאמת אישית למייל שלכם?

בפחות מ-60 שניות - הכניסו את הפרטים שלכם, של העסק, הוסיפו לוגו והעתיקו למייל