איך ליצור חתימה באמצעות שירות Hatima

מרץ 24, 2020

אתר חתימה הוקם על מנת לאפשר לכם יצירת חתימה אישית או עסקית במהירות, בקלות ובאופן מקוון ישירות למייל.

השירות מיועד לאנשים פרטיים אשר מעוניינים בחתימה ייחודית אשר תצורף לכל תכתובת מייל וכן לאנשי הסקטור העסקי אשר מעוניינים בחתימה אטרקטיבית וממתגת אשר תשרת אותם להיכרות ראשונית עם הלקוח, מיתוג החברה וככרטיס ביקור אישי.

עיצוב חתימה למייל

הצעד הראשון יהיה כניסה אל דף הבית של אתר 'חתימה' בכתובת https://hatima.co.il. כאן המטרה תהיה מילוי של כל אחד מהלשוניות:

  • תוכן – בלשונית הראשונה והימנית ביותר יש למלא את השדות בהם אתם מעוניים בחתימה, אם מדובר על השם המלא שלכם, כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, תפקידכם בחברה, המחלקה אליה אתם משתייכים, מספר הנייד שלכם ואתר האינטרנט של העסק.
  • רשתות חברתיות – בלשונית השנייה יש למלא את כתובות הפרופיל או הדף העסקי שלכם בכל אחת מהרשתות החברתיות, (ניתן למלא כתובת אחת או יותר). התצוגה של אלו יהיו בדמות אייקונים של הרשתות החברתיות השונות. הקלקה על כל אייקון תוביל לעמוד שלכם באותה רשת.
  • תמונות – בלשונית השלישית תוכלו לבחור ולהעלות קובץ לוגו או תמונת פרופיל.
  • עיצוב – בלשונית הרביעית תוכלו להחליט מהו הצבע הראשי בו אתם מעוניינים, כלומר צבע הפונטים של השם המלא שלכם. אפשרויות עיצוב נוספות הן : הגוון בו אתם מעוניינים לטקסט בחתימה, גודל הפונט, גודל הלוגו, גודל תמונת הפרופיל ועוד.
    פעמים רבות בעלי חברות ועובדים מעצבים את החתימה שלהם בצבעי הלוגו של החברה וכך הלקוח המקבל את המייל מקשר באופן אוטומטי בין החתימה לבין החברה בה עובד האדם ששלח לו את המייל.


לאחר סיום עדכון כל 4 הלשוניות, יש לגשת למורד הצד השמאלי של המסך ולהקליק על כפתור: 'בחירת תבנית עיצוב'

לאחר בחירת התבנית, יש להקליק על הכפתור השמאלי במורד הדף: 'קבלת חתימה'

לאשר את החתימה על ידי סימון תיבת: 'אני מאשר את החתימה הנ״ל ומסכים ל-תנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות' ולחיצה על כפתור 'המשך' אשר יוביל אתכם לחלונית מילוי הפרטים, סימון 'אני לא רובוט' ולחיצה על כפתור 'בצע תשלום' תוביל אתכם לחתימה הדיגיטלית הקבועה שלכם במייל.

חתימה עם שינויי עיצוב ללא הגבלה, אפשרות לשיפור המיתוג באופן מהיר וידידותי למשתמש.

אולי יעניין אותך גם ...

יצירה ושימוש של חתימות מרובות למייל בג׳ימייל (Gmail)

חתימה במייל היא דרך חשובה להוסיף במהירות מגע אישי בסוף כל מייל שאתם שולחים. אבל, סוגים שונים של הודעות צריכות חתימות שונות. ב10.03.2020 גוגל יצאה בהודעה שהיא מאפשרת

איך יוצרים חתימה למייל

כדי ליצור חתימה למייל פשוט כנסו לעמוד יצירת חתימה למייל​, מלאו את הפרטים שלכם, העלו לוגו ותמונת פרופיל והעתיקו למייל. רוצים לשתף את החתימה עם שאר החברים לעבודה?

איך מטמיעים חתימה במייל

איך מטמיעים חתימה במייל

אחרי שיצרתם חתימה ממותגת למייל בדף יצירת חתימה למייל, כל מה שנשאר הוא להטמיע אותה במייל. העתיקו את החתימה ובחרו את תוכנת המייל שלכם מהרשימה כאן למטה ועקבו

מעוניינים ליצור חתימה מותאמת אישית למייל שלכם?

בפחות מ-60 שניות - הכניסו את הפרטים שלכם, של העסק, הוסיפו לוגו והעתיקו למייל