7 סיבות למה אתם חייבים חתימה דיגיטלית למייל
טרם אתם מחליטים האם אתם מעוניינים בחתימה דיגיטלית למייל שלכם, חשוב שתבינו מהי חתימה דיגיטלית ומהן הסיבות שמובילות כל כך הרבה אנשים לבחור ולשלוח מסמכי דואר אלקטרוני עם
לכל איש יש את החתימה הייחודית שלו וזו עליה הוא החליט ולכל עסק יש את הלוגו והסלוגן אשר מהווים כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק.
במאמר זה נסביר מהי המשמעות של החתימה, מדוע היא כה חשובה לבעלי החברה ומנהליה וכיצד ניתן לשווק את העסק באמצעות חתימה במייל.
בואו נתחיל בראשית ונגדיר מהי המשמעות של החתימה בכלל. חתימה היא סימון כלשהו של אדם על מסמך, יצירה או קבצים דיגיטליים אותם הוא יצר או אותם הוא אישר לשימוש. החתימה מסמנת את האותנטיות של המסמך החתום ו/או ההוראה החתומה.
אם עד לפני מספר שנים חתימתו של אדם נעשתה בכתב ידו, בתקופה האחרונה עם התפתחותו של האינטרנט והעולם הוירטואלי, נעשה שימוש רב בחתימה דיגיטלית ואלקטרונית. חתימתו של אדם היא החותם האישי שלו.
נכון להיום אחד אמצעי התקשורת המרכזיים של רובינו הינו באמצעות הדואר האלקטרוני ולכן הדגש הינו על החתימה הדיגיטלית במייל. כיוון שהחתימה היא חלק בלתי נפרד מרוב המיילים אותם אנו שולחים בתור בעלי עסק, מנהלים בחברה ועובדים, קיימת חשיבות גדולה לאופן בו אנו בוחרים לחתום על המייל ולצורה בה החתימה נראית על גבי דף התכתובת האלקטרונית במייל. מדוע? כי היום כל דבר הוא אמצעי שיווקי מיתוגי. גם החתימה שלכם.
אתם מוזמנים לקרוא את המאמר המלא על מהי חתימה למייל.
נכון להיום אחד המרכיבים החשובים בכל מייל הוא החתימה. החתימה המעוצבת אותה מצמידים לתכתובת המייל היא הזדמנות מצויינת לשווק את העסק וזאת באמצעות מיתוג נכון. פעולת עיצוב החתימה הינה פשוטה וזולה ויכולה להוביל לשינוי משמעותי ומבורך בתדמית העסק.
לדוגמה, אם אתם בעליהם של משרד עורכי דין ואתם מעוניינים לשדר סולידיות ומקצועיות תוכלו לעצב את החתימה שלכם ככרטיס ביקור דיגיטלי ולהשתמש בהצמדת הלוגו של העסק לחתימה, בבחירת פונטים המשדרים רצינות, בבחירת אותם צבעים של הלוגו גם לפונטים ועוד.
לחלופין, אם פתחתם עסק חדש שעיקרו הפעלות לימי הולדת תוכלו ליצור חתימה שאליה מוצמד קישור לאתר ההפעלות, להשתמש בפונטים מעוגלים וצבעוניים ולהצמיד תמונה של ליצן עם בלונים או כל תמונה אחרת שתמחיש היטב את המומחיות של העסק וזאת מלבד כמובן כל פרטי ההתקשרות שלכם (שם, תפקיד, נייד ועוד).
קחו בחשבון שחתימה במייל מתלווה לכל מייל אותו אתם שולחים ורוב בעלי העסקים והעובדים שולחים מדי שבוע לפחות מאה מיילים.עיצוב נכון של חתימה אלקטרונית הכוללת החלטה נכונה לגבי תוספת הלוגו והסלוגן של החברה שלכם, בחירת פונטים מתאימים, בחירת גוונים מתאימים תוך שימוש בגווני לוגו החברה יהפוך את החתימה שלכם לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר ימתג את החברה שלכם ויעזור בשיווק המוצרים והשירותים אותם היא מספקת לצרכנים.
כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להכיר את האפשרויות של עיצוב חתימה ולהתחיל ליישם.
בהצלחה!
טרם אתם מחליטים האם אתם מעוניינים בחתימה דיגיטלית למייל שלכם, חשוב שתבינו מהי חתימה דיגיטלית ומהן הסיבות שמובילות כל כך הרבה אנשים לבחור ולשלוח מסמכי דואר אלקטרוני עם
אפשר להגיד שחתימה למייל היא כמו לוגו. כלי מיתוגי – וחשוב שהוא יראה מקצועי ונעים.
אחת המטרות של לוגו היא לחזק את המיתוג שלכם ובכך שהלקוחות שיראו אותו יזהו ישר שמדובר בכם.