דוגמאות לחתימות יפות במייל

ינואר 24, 2021

הדואר האלקטרוני, הלא הוא המייל, הוא אחד מאמצעי התקשורת הבין אישיים הנפוצים ביותר בעידן הדיגיטלי של ימינו. כמעט לכולנו יש מייל, ואנחנו משתמשים בו לצרכים רבים – כדי להתכתב עם הבוס או עם קולגות לעבודה, לסגור עסקאות עם הלקוחות או לפטפט עם החברים. אפשר להשתמש במייל גם כדי להביע את האישיות ואת הייחודיות שלנו, זאת באמצעות חתימה אישית למייל. זוהי חתימה קבועה שמתלווה למיילים שלנו והיא בלעדית לנו.

חתימה למייל עבור בעל עסק

בעולם התחרותי שלנו, חשוב מאוד לבלוט מעל כולם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות חתימה למייל. אם יש לכם עסק, כדאי מאוד ליצור חתימה ייחודית למייל. החתימה יכולה לכלול את פרטי הקשר שלכם, את הלוגו ואת הסלוגן המסביר באופן קצר וברור מדוע כדאי לשכור את השירותים שלכם. כך תוכלו להבטיח שכל לקוח פוטנציאלי שמתכתב איתכם במייל לא ישכח אתכם.

חתימה למייל עבור חברה

גם חברה גדולה המעסיקה עובדים זקוקה לחתימה למייל. חתימה כזאת היא חלק מהמיתוג העסקי של העסק, והיא צריכה להביא לידי ביטוי את הזהות שלו. גם כאן החתימה צריכה לכלול לוגו, פרטי קשר וסלוגן המבטא את הערכים של החברה. כאשר אתם בוחרים חתימה למייל עבור החברה שלכם, חשוב שלכל העובדים תהיה חתימה בעיצוב אחיד. זאת הדרך ליצור נאמנות משותפת לחברה והזדהות עם הערכים שלה. בנוסף, חתימה אחידה תאפשר לעובדים לייצג את החברה בצורה הטובה ביותר. כמובן, שכל עובד יוכל לשנות את שמו ואת התפקיד שלו בפרטי הקשר של החתימה.

חתימה למייל עבור קשרים חברתיים

כאמור, הדואר האלקטרוני משמש אותנו לא רק לצרכי עבודה, אלא גם כדרך לתקשר עם החברים שלנו. אם מתחשק לכם להוסיף קצת פלפל להתכתבות שלכם במייל, תוכלו לשלב חתימה ייחודית הכוללת תמונה מצחיקה שלכם, סלוגן שהוא בדיחה פנימית שרק אתם והחברים שלכם יבינו, או לשלב לוגו צבעוני משעשע.

אז אם החלטתם להוסיף חתימה אישית וייחודית למייל שלכם, לפניכם כמה דוגמאות לחתימות יפות במייל. כך למשל, תוכלו לשלב קריקטורה שלכם או של דמות אחרת המתקשרת לשירותים ולמוצרים של העסק שלכם, לשלב תמונה קטנה שלכם שתעזור לחזק את האמינות שלכם כעסק, או פשוט לעצב חתימה עם הלוגו שלכם. חשוב מאוד שהחתימה תהיה אחידה, כך שצבעי הלוגו ישתלבו עם צבעי הטקסט של פרטי הקשר. אם אתם מתלבטים באיזה סגנון חתימה לבחור, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים במיתוג עסקי ועם מעצבים גרפיים מנוסים. כך תוכלו ליצור את החתימה למייל המתאימה לכם ביותר.

מעוניינים ליצור חתימה מותאמת אישית למייל שלכם?

בפחות מ-60 שניות - הכניסו את הפרטים שלכם, של העסק, הוסיפו לוגו והעתיקו למייל