מה זה ניוזלטר?

ספטמבר 22, 2020

דמיינו שאתם יכולים ליצור אינטראקציה עם הקוראים, הלקוחות שלכם מבלי להטריד אותם בנושאים לא מעניינים.

ניוזלטר הוא דף מידע, זהו בעצם כלי עיקרי של שיווק בדוא"ל עבור קידום העסק שלכם. 

בדרך כלל ניוזלטר או בשמו הנוסף, עלון, ישמש לרוב את בעלי האתרים, בלוגים או פרסום של מוצרים, קמפיינים ואפילו את העגלה הנטושה של הלקוחות. 

שימוש בניוזלטר תעזור לכם בתקשורת עם הקוראים / מנויים שלכם ובנוסף תוכלו דרכה להעביר להם את המידע המיועד אליהם באיזו צורה שתבחרו, תמונה, טקסט מעניין ומעוצב. 

 

לניוזלטר שלוש מטרות עיקריות:

  1. שמירה על קשר רציף וקבוע עם הקהל שעוקב אחרינו
  2. הנעה לפעולה
  3. תוכן רלוונטי לקהל יעד מסוים 

 

למה ניוזלטר יעיל ככלי שיווקי לעסקים? 

ערוץ זה של שיווק בדוא"ל הוא בלתי נמנע בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. אנו יכולים להתאים בצורה ממוקדת יותר את התקשורת שלנו ולבחון האם העלון עבד טוב או חסר תועלת. מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו זה דבר הדורש השקעה רבה וחשיבה מעבר. בעזרת ניוזלטר, אפשר להגדיל את המכירות וגם את מערכת היחסים איתם. כדאי להמשיך ולהשקיע בשליחת ניוזלטר ללקוחות! כמו כן הרבה עסקים הבינו כי שיטת שיווק באמצעות ניוזלטר תעבוד ותניב להם יותר תוצאות אבל הם לא יודעים איך לעשות זאת. 

 

איך בונים ניוזלטר? 

  1. שם העסק / החברה שלך – לקוחות מקבלים המון מיילים ביום, אם הם לא יזהו את שם החברה שלכם בשורת הכתובת, יש סיכוי גדול שהם לא יפתחו בכלל את המייל. לעומת זאת, אם השם שלכם יופיע, זה עשוי למשוך את תשומת ליבם של המנויים והם יהיו סקרנים לקרוא את מה ששלחתם. השתדלו לא לשלוח עלונים עם שימוש בGmail, Yahoo וכו' , יש סיכוי שהם יעברו ישירות לספאם.
  2. נושא המייל – הדבר העיקרי והכי חשוב! כמו שאמרנו מקודם, הלקוחות שלכם מקבלים אינספור של מיילים ביום, הם יתרכזו רק בכותרות המסקרנות והמושכות ביותר. אם נכתוב שורה מספיק מעניינת ויצירתית, הלקוח יפתח את המייל ואם לא עשינו עבודה מספיק טובה, ספק אם יפתחו.
  3. תוכן – השתדלו להיות כמה שיותר אקטואלים ולא חופרים. המנויים לניוזלטר שלך אמנם אישרו את הסמכתם לקבל מכם תוכן, אך אין צורך להציף אותם בהמון מיילים כי אחרת זה יעשה את הפעולה ההפוכה. חשבו על תוכן ומקדו אותו טוב. בנוסף נסו להתאים אותו כמה שיותר לתקופת זמן שאתם נמצאים (יום האהבה, יום המשפחה, חגים או אקטואליה רלוונטית מהחדשות). בסופו של דבר העלון שהלקוח קורא צריך להיות תמציתי, מעורר אמפתיה ומתקשר כמובן לעסק.
  4. פילוח – בעזרת ניתוח הנתונים של קהל הקוראים שלכם, אתם תוכלו להיות הרבה יותר ספציפיים בתוכן שנשלח לכל קבוצה מסוימת (לקוחות VIP, ימי הולדת) איך אנו מפלחים את אנשי הקשר? בדרך כלל הפילוח יהיה לפי מאפיינים דמוגרפים שונים, כמו, מין, גיל, תחומי עניין, עיר מגורים וכו'.
  5. עיצוב – עיצוב העלון גם הוא חייב למשוך תשומת לב. השתדלו לשלב תמונה שתתפוס את העין של הקורא, אך אל תסתפקו רק בתמונה, תשלבו יחד עם זה טקסט. נסו לסדר את הטקסט בנקודות לקורא.

 

לסיכום, זכרו! לקהל הלקוחות שלכם יש עוד הרבה מיילים והדבר האחרון שהם ירצו לקרוא זה ניוזלטר עם יותר מדי מלל ומשעמם, לכן תמיד הקפידו על יצירתיות ועניין בעמוד, צבעי המותג, תמונות. ניוזלטר טוב ישפר את מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם ויעודד מעורבות.

מעוניינים ליצור חתימה מותאמת אישית למייל שלכם?

בפחות מ-60 שניות - הכניסו את הפרטים שלכם, של העסק, הוסיפו לוגו והעתיקו למייל